Soluții GIS pentru Administrația Publică

Venim în serviciul administrațiilor publice din România cu o ofertă personalizată.
Prin utilizarea tehnicilor GIS se pot optimiza procesele interne și eficientiza munca în administrația publică. Beneficiile sunt semnificative în domeniile: urbanism, disciplina în construcții, impozite și taxe, informarea cetățenilor și evidențele geo-spațiale ale departamentelor tehnice: siguranța în circulație, parcări, spații verzi, modernizarea infrastructurii rutiere și utilități publice).

Venim în serviciul administrațiilor publice din România prin soluții GIS cu convingerea, că:

  • căutăm să oferim administrațiilor publice valoare cât mai mare la costuri optimizate;
  • ne străduim să servim toate cerințele cliențiilor noștri, astfel aceștea sunt mulțumiți de serviciile implementate;
  • soluțiile GIS-ul nu trebuie să fie scumpe, iar investițiile făcute în GIS trebuie să se recupereze într-un timp scurt

Rezultatele strategiei noastre se văd încă din primul an în care ne-am îndreptatat atenția către administrația publică, devenind firma cu cele mai multe contracte încheiate pentru implementarea RENNS – HG777/2016 pe baza datelor publice în SICAP.

A23-CurvedArrow-Gray-Left_under

Contactați-ne cu încredere pentru o consultanță gratuită și ofertă de preț:

Completează formularul de mai jos pentru a fi contactat de că specialiştii noştri:

    captcha

    Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și manipularea datelor dvs. pe acest site web.

    Prezentată în 10 noiembrie 2022 la Conferința Smart Cities of Romania

    PNRR: Baza de date GIS metropolitana 2022

    Prezentată în 4 noiembrie 2021 la Expo-Conferința online Smart Cities of Romania

    SMART CITY 



    Tehnologii și soluții inovatoare pentru digitalizarea datelor geo-spațiale pentru sistemele GIS din administrațiile publice

    Prezentată în 4 noiembrie 2020 la Expo-Conferința online Smart Cities of Romania

    Sectorul public este unul dintre principalele sectoare în care utilizarea Sistemelor Informaționale Geografice (GIS) are o contribuție foarte importantă în evidența, gestionarea și planificarea proceselor prin digitalizarea  fluxurilor de lucru. Simplist formulând, GIS-ul este o hartă digitală inteligentă, în care la elementele desenate sunt legate date descriptive. Datele administrate prin GIS obțin referinţă geospațială, astfel încât datele și fenomenele se pot exploata, analiza și interpreta în context spațial. Deoarece peste 80% din date se pot localiza în spațiu, GIS-ul este o unealtă foarte puternică și indispensabilă în cadastru, utilități, urbanism, planificare teritorială, taxe și impozite, direcțiilor tehnice ale primăriilor și ale instituțiilor regionale și naționale.
    Tocmai  datorită gestionării datelor în context spațial, tehnologia GIS se află la baza digitalizării  în Smart Cities, dar aceasta ar trebui să stea și la baza administrării publice în general.
    Dacă la sfârșitul anilor ’90 implementarea GIS presupunea costuri și resurse ridicate, evoluția tehnologiei a condus la reducerea acestora. Privind implementarea GIS din perspectiva celor 4 componente principale: hardware, software, date geo-spațiale și resursa umană, este clar că primele două au adus cele mai mari scăderi de prețuri. Dezvoltarea tehnologică a contribuit extraordinar la creșterea performanțelor hardware și software și în același timp la reducerea costurilor de achiziție. Echipamentele GNSS cu dublă frecvență acum se pot găsi la fracțiune de cost, iar pe partea de software sunt disponibile soluții free și open source.
    Cât despre componenta resursei umane, putem afirma că pregătirea specialiștilor s-a diversificat, acum existând mult mai multe soluții de perfecţionare în GIS. Putem aminti de la învățământul post-universitar de un an dedicat pentru utilizarea GIS-ului în administrația publică, până la cursurile online de câteva ore, video și tutoriale online.
    Este adevărat că resursa umana și obținerea datelor sunt mai costisitoare, decât achiziționarea de hardware și software. De aici și una din problemele apărute pentru care GIS-ul  nu aduce încă beneficiile dorite în administrațiile publice din România: a fost achiziționată partea de hardware și software necesară, dar doar acestea două nu asigură un sistem GIS funcțional. Pentru a avea un sistem funcțional lipsesc două componente esențiale: datele pentru GIS și specialiștii care operează datele respective.
    INOVATIE:

    În anii ’90 colectarea datelor geo-spațiale prin metoda tradițională folosind teodolitul avea costuri foarte mari, dar o problemă și mai importantă era durata mare de timp în care aceasta se realiza.

    Practic metoda nu ținea pasul cu dezvoltarea urbană și necesita un consum imens de resurse financiare. Sunt încă multe primării, care duc lipsa datelor geo-spațiale actuale, cu toate că au deja infrastructură hardware și software funcțională.

    Astfel analizele și rapoartele extrase pentru luarea deciziilor au o anumită incertitudine.

    Astăzi, la nivel internațional în dezvoltarea urbană se vorbește de 4D, unde a patra dimensiune este monitorizarea în timp a schimbărilor mediului 3D unde trebuie urmărite toate elementele ambientului, adică 4D în context digital.

    Micro Mapper și partenerii săi, prin soluții inovatoare pun la îndemâna administrației publice, dar și a altor sectoare precum utilități publice și telecomunicații, datele geo-spațiale la o fracțiune de timp și cost, aducând realitatea din teren în birourile specialiștilor pentru a monitoriza, vizualiza, documenta, măsura și extrage date și atribute geo-spațiale din confortul, siguranța biroului beneficiind de condiții ideale de lucru.

    Pentru a reduce timpul și costul colectării datelor geo-spațiale aplicăm culegerea datelor prin cartografiere mobilă (Mobile Mapping System-MMS) și zboruri aeriene cu avionul și drona, utilizând camere fotografice fisheye, termale, panorame 360° și senzori LiDAR.

    Facem aceste lucruri la costuri accesibile, scopul nostru fiind să ajutăm cât mai multe instituții și companii pentru a-și urmări bunurile din teren în context digital 4D, din confortul biroului.

    Față de culegerea de date tradițională cu stația totală și GNSS,  metoda culegerii datelor prin MMS și dronă timpul de colectare a realității din teren se reduce  semnificativ.
    Metoda colectării datelor în format digital deschide oportunitatea procesării acestora automat-semiautomat. Folosind din ce în ce mai mult inteligența artificială,  creşte de zeci de ori productivitatea în extragerea datelor din măsurătorile terestre.


    Ortofotoplan și date topografice extrase automat din acesta cu ajutorul inteligenței artificiale.

    Folosind documentarea vizuală/manuală, procesarea automată sau folosind inteligența artificială, se pot extrage şi reprezenta obiectele din teren  cu viteză mare din birou, din datele colectate din teren, astfel:

           Din datele aeriene: clădiri 2D/3D, elemente construite: parcări, străzi, trotuare, utilizarea terenurilor, traficul rutier pe străzi;

           Din datele terestre: date geo-spațiale pentru infrastructură, utilități publice: electricitate, apă-canalizare, gaz, salubritate, telecomunicații, spații verzi, mobilier urban, adrese poștale, indicatoare și marcaje rutiere, chiar și starea pavajului și erorile din covorul asfaltic.

    Datele vectoriale 3D se pot suprapune peste fotografii. Se pot măsura și digitiza elemente noi din imagini.

    Practic tot ce este vizibil din aer și din stradă se poate extrage pentru a furniza date 3D pentru actualizarea, monitorizarea, documentarea situației din teren și planificarea acțiunilor viitoare.

    Datorită productivității foarte mari și a costurilor reduse pentru această modalitate de colectare a realității din teren, devine posibilă repetarea acestui proces de colectare periodic (anual, semestrial,  trimestrial sau chiar lunar dacă este nevoie).

    Colectarea periodică a datelor în context digital 4D oferă posibilitatea urmării schimbărilor intervenite în peisajul urban în timp.



    Cu ajutorul senzorilor termali se pot extrage date înregistrate din teren privind stresul termic, gradul de izolare termică a clădirilor și se pot identifica defectele în rețelele electrice. Stresul termic pe lângă efectele adverse sănătății umane provoacă și insomnie, oboseală și scăderea randamentului uman, astfel provocând pierderi financiare societății. Cu ajutorul monitorizării termice a tuturor imobilelor și a mediului se poate analiza situația existentă și lua decizii pentru reducerea stresului termic.

    Din înregistrările termice se pot emite automatizat rapoarte individuale pentru fiecare casă în parte cu recomandări unde ar trebui crescută izolația termică și câte economii ar aduce beneficiarului și ce impact cumulat are creșterea izolației asupra reducerii emisiilor de carbon.

    Cu ajutorul senzorului LiDAR se obține nor de puncte de date 3D, din care se pot extrage folosind inteligența artificială dimensiunile arborilor. Din aceste date extrase se poate analiza impactul arborilor asupra mediului privind nivelul de carbon reținut, contribuția vegetației la umiditatea și răcorirea aerului și la scăderea poluării din aer.

    Prin monitorizarea căldurii, a vegetației, precum și a realității 4D în context digital, se pot optimiza strategiile urbane pentru a crește reziliența orașelor, prin îmbunătățirea mediului înconjurător și implicit a sănătății și calității vieții populației. Prin monitorizarea 4D a schimbărilor din mediul urban se crește și productivitatea, confortul și siguranța specialiștilor din cadrul instituțiilor și companiilor, în același timp cu reducerea costurilor.

     

    Micro Mapper împreună cu partenerii săi doresc să sprijine și să faciliteze autoritățile publice în procesul de luare a deciziilor, oferind servicii pentru crearea și actualizarea datelor geo-spațiale în mod periodic. Astfel, pornind de la bazele de date a sistemelor GIS, care funcționează cu date actualizate la zi, deciziile autorităților publice pot fi luate mai rapid, bazate pe informații cu o mai mare acuratețe.


    Echipamente GPS/GNSS


    Alegeți una din GNSS-urile EMLID cu precizie centimetrica:

    Emlid RS2

    Emlid RS+

    Emlid Kit M2 cu antena

    Emlid Kit M+ cu antena

     

    RENNS HG 777/2016


    RENNS – „REGISTRUL ELECTRONIC NAȚIONAL AL NOMENCLATURII STRADALE”

    Reprezintă evidența electronică a drumurilor și adreselor administrative cu coordonate geografice la nivelul fiecărei primării – indispensabilă pentru multe domenii ca: intervenții în situații de urgență, SMURD, navigație GPS, poșta și curierat, taximetrie, telecomunicație, utilități publice, firme de intervenție, protecție și pază, este obligatorie pentru recensământul anului 2021, conform HG 777/2016. În această situație venim în sprijinul instituției dvs. pentru implementarea RENNS, punând datele, experiența și specialiștii noștrii pentru a realiza acest proiect.

    BENEFICIILE PRIMĂRIEI PENTRU COLABORAREA CU FIRMA NOASTRĂ SUNT:
    1. livrarea datelor cerute pentru RENNS: străzi, adrese administrative, scări de blocuri;
    2. realizarea de fotografii stradale pentru monitorizarea infrastructurii urbane și urbanism
    3. hărți tipărite murale și de tip atlas pentru intravilanul tuturor localităților din UAT
    4. baza de date RENNS va fi predată și în format GIS pentru a se putea folosi în alte proiecte ale Primăriei
    5. livrarea datelor cerute pentru SNUAU – 112: străzi, adrese, puncte de interes
    6. sistem GIS (software+date) la dispoziția primăriei pentru utilizare internă la orice proiect
    7. inspecția construcțiilor, indicatoarelor rutier, a mobilierului urban, a stării vegetației de la distanță – din birou, printr-un click
    8. îndeplinirea obligațiilor legale privind RENNS și SNUAU 112 în mod eficient, fără a avea probleme cu platforma ANCPI-ului
    9. livrarea de plăcuțe cu numere poștale pentru toate casele din UAT (la cerere)

    Etapele pentru completarea RENNS: colectare date, livrare plăcuțe (unde e cazul), documentare foto, digitizare, standardizare date, comparare liste, verificare, completare baze de date, formatarea datelor pentru RENNS și livrarea acestora către Primărie.

    La cererea Primăriei putem să vă livrăm și plăcuțe cu adrese poștale și străzi.


    Contactează-ne acum, pentru consultanță gratuită şi ofertă de preţ!

    INDICATOARE ȘI PLĂCUȚE

    INDICATOARE STRADELE ȘI PLĂCUTE DE ADRESE POȘTALE”

    În experiența noastră am întâmpinat dificultăți în implementare datorită lipsei plăcuțelor sau deteriorarea celor prezente, iar recunoasterea adreselor fiind îngreunată. Fie că aveți un nomenclator nou iar plăcuțele existente nu mai reprezintă realitatea din teren sau nu sunt deloc, noi vă putem ajuta. Dacă doriți, la cerere, putem să vă livrăm și plăcuțe de adrese, străzi și multe altele.

    În cazul în care aveți contract pe RENNS sau RAN cu firma noastră, vă rugam sa ne solicitati o oferta personalizată deoarece veți beneficia de o reducere datorită colaborării.

    Tipuri de indicatoare și plăcuțe:
    1. Plăcuțe de adrese cu dimensiunea de 140x100mm, din alucobond cu grosime de 3 mm, tipărită cu vopsea rezistentă la razele UV și condițiile meteorologice.
    2. Plăcuțe de străzi cu dimensiunea de 500x130mm, din alucobond cu grosime de 3mm, tipărită cu vopsea rezistentă la razele UV și condițiile meteorologice.
     
    1. Plăcuțe de străzi cu chenar pentru stâlpi (albastru-albe și alb-negre), 650x200mm, aluminiu 0,7mm, cu autocolant obișnuit, rezistent la intemperii. Acestea se montează pe stâlp.
    2. Stâlp stradal pentru montare plăcuțe cu denumiri de străzi cu chenar (maxim 4 chenare) – cu talpă pentru prindere pe astfalt, înălțime maximă 3m, zincat sau vopsit.
    3. Stâlp stradal pentru montare plăcuțe cu denumiri de străzi cu chenar (maxim 4 chenare) – fără talpă, lungime maximă 3m – din care se poate îngropa în pământ 0,5m.

    RAN – „REGISTRUL AGRICOL NAȚIONAL”

    DIGITIZAREA ȘI TRANSCRIEREA DATELOR ÎN RAN

    Registrul agricol constituie documentul oficial de evidență primară unitară, în care se înscriu date cu privire la gospodăriile populației și la societățile/asociațiile agricole, precum și la orice alte persoane fizice și/sau juridice care au teren în proprietate/folosință și/sau animale.


    Servicii incluse:
    1. Digitizarea în imagini (raster) a Registrelor Agricole 2015-2019 pe suport de hârtie la sediul Primăriei, fără ca Registrele Agricole să fie scoase din Primărie;
    2. Indexarea imaginilor digitizate pentru a se putea căuta printre ele;
    3. Transcrierea datelor din Registrele Agricole pe suport de hârtie în format electronic;
    4. Verificarea tuturor datelor transcrise privind corectitudinea introducerii acestora;
    5. Sesizarea părților nedescifrate pentru a fi soluționate;
    6. Licență pentru Registrul Agricol Electronic inclus în preț pentru un an;
    7. Exportul datelor în Registrul Agricol Național (RAN);
    Avantaje mojore:
    • Avem servicii integrate, care aduc mai multă valoare Primăriilor.
    • Registrele agricole nu trebuie scoase din Primărie. Venim noi la Primărie.

    Contactează-ne acum, pentru consultanță gratuită şi ofertă de preţ!

    DATE GIS

    DATE GIS ACTUALE PENTRU MONITORIZARE ȘI PLANIFICARE REGIONALĂ

    Tehnologii și soluții inovatoare pentru digitalizarea datelor geo-spațiale pentru sistemele GIS din administrațiile publice, utilități publice și telecomunicații

     

    SC Micro Mapper SRL, prin extragerea, cu ajutorul inteligenței artificiale, a contururilor construcțiilor din imagini satelitare actuale și de mare rezoluție, la care avem acces datorită parteneriatelor internaționale, poate oferi instituțiilor publice și operatorilor economici interesați, servicii de monitorizare a construcțiilor și identificare a celor ilegale.

    Monitorizarea creșterii populației:

    Prin monitorizarea creșterii populației în areal, a evoluției infrastructurii și a resurselor naturale, autoritățile publice județene și regionale, arhitecții, specialiștii în urbanism și consultanții pot:

    • să monitorizeze dezvoltarea urbană, infrastructura și spațiile verzi;
    • să ia decizii și să facă planificări și reglementări normative, bazându-se pe date și hărți actuale și precise;
    • să reducă impactul urbanizării rapide asupra mediului;

    Despre MicroMapper – 00:00
    Provocarea: cum să monitorizezi eficient schimbările din peisajul urban? – 0:45
    Soluția Google Street View – 1:35
    Soluția Photomapping: imagini stradale realizate periodic – 2:05
    Echipamente GPS/GNSS EMLID cu precizie centimetrică – 4:25
    Avantajele soluției de imagini stradale: Optimizare de 10x – 7:15
    Inteligența artificială în GIS (AI vs. date eTerra) – 7:55
    Datele geo-spațiale în administrația publică locală – 10:05
    – Strategii urbane și monitorizarea dezvoltării urbane – 11:05
    – Adresele administrative în GIS prin RENNS HG nr. 777/2016 – 11:45
    – Control urbanism și disciplina în construcții – 12:45
    – Actualizarea datelor pentru impozite și taxe – 13:35
    – Evidența utilităților publice – Legea nr. 51/2006 – 14:15
    – Monitorizarea infrastructurilor din mediul urban – 14:45
    – Monitorizarea și planificarea sustenabilității și sănătății din orașe –
    – Registrul local al spațiilor verzi conform Legii nr. 24/2007 – 16:35
    – Administrarea cimitirelor – cu documentele în cloud și harta/ortofotoplanul cimitirului – 17:25
    Soluții software recomandate – 18:05
    Întrebări finale – 19:05 – 22:30

    Monitorizarea utilizării terenurilor:

    Din cauza faptului că mediul înconjurător este influențat de o urbanizare rapidă, baza de date a autorităților publice privind construcțiile și utilizarea terenurilor sunt actualizate greoi și de cele mai multe ori întârziere.

    Din cauza resurselor financiare și umane limitate, schimbările cauzate de dezvoltarea accelerată devin necartogafiate, rezultând dificultăți în monitorizarea și planificarea infrastructurii publice.

    Pe baza straturilor furnizate de Micro Mapper, care pot fi actualizate de fiecare dată ce o nouă imagine satelitară devine disponibilă, autoritățile publice pot monitoriza schimbările în arealul lor și pot crea reglementări normative în baza unor date precise și actuale.

    Straturi de date furnizate:

    • construcții (evidențiind construcțiile demolate, modificate și cele noi);
    • infrastructura căilor de comunicații: carosabil, pavaj, parcări, poduri; căile ferate;
    • vegetația: păduri, iarbă și pământ fără vegetație;
    • agricultură: terenuri arabile, pășuni și livezi;
    • suprafețe acoperite cu apă;

    Actualizarea stratelor se poate face cu periodicitate anuală, semestrială, trimestrială sau lunară.


    Contactează-ne acum, pentru consultanță gratuită şi ofertă de preţ!

     

    MONITORIZAREA URBANĂ

    MONITORIZAREA INFRASTRUCTURII URBANE PRIN IMAGINI STRADALE ACTUALE

    SC Micro Mapper SRL oferă servicii de monitorizare a infrastructurii urbane, prin colectarea de fotografii stradale (asemănător Google Streetview) pentru toate străzile din municipiu/oraș, la diferite intervale de timp.

    Se poate aplica eficient pentru:
    • inspecția construcțiilor, printr-un click:
    • monitorizarea fațadelor clădirilor;
    • monitorizarea evoluției construcțiilor (demolări, mansardări, construcții noi);
    • documentare cu imagini din teren, pentru planuri și strategii de dezvoltare locale;
    • monitorizare infrastructurii rutiere prin evaluarea, clasificarea și cartografierea stării căilor de comunicații;
    • cartografierea diferitelor categoriilor de bunuri:
      ○ mobilierul urban (bănci, coșuri de gunoi, parcuri);
      ○ indicatoare și marcaje de semnalizare rutieră;
      ○ stâlpi și guri de canal;
      ○ vegetație stradală: copaci și arbuști;
      ○ garajelor, parcărilor publice;
    Primăria va avea următoarele beneficii:
    • inspectarea situației din teren independent de condițiile meteo;
    • reducerea timpilor și costurilor de deplasare;
    • productivitate și confort sporit în efectuarea inspecțiilor din teren;
    • actualizarea seturilor de imagini stradale se poate face cu periodicitate anuală, semestrială, trimestrială sau lunară.

    Contactează-ne acum, pentru consultanță gratuită şi ofertă de preţ!
    Domenii de aplicare:
    • urbanism;
    • controlul și disciplina în construcții;
    • GIS;
    • siguranța circulației;
    • planificare și dezvoltare urbană;
    • infrastructură;
    • parcări;
    • spații verzi;

    8 MOTIVE

    8 MOTIVE PENTRU A ALEGE UN PARTENER DE ÎNCREDERE PENTRU PROIECTELE RENNS ȘI RAN ALE PRIMĂRIEI

    Fiecare proiect cartografic, fiecare analiză GIS sau proces de geomarketing, reprezintă o provocare deosebită pentru noi. Investim cunoştinţe, pricepere şi efort pentru a crea nu doar simple hărţi şi baze de date, ci soluţii cartografice şi GIS customizate, care să răspundă exigenţelor de calitate şi promptitudine ale clienţilor. Echipa noastră de specialişti şi consultanţi în cartografie şi GIS e pregătită să rezolve în mod profesionist cele mai diverse cerinţele ale administrațiilor locale.


    Analizând datele disponibile în perioada ianuarie 2018 – noiembrie 2019 publicate prin site-ul SICAP: http://sicap-prod.e-licitatie.ro, reiese că prețul mediu al contractelor încheiate pentru realizare RENNS este de 27 lei/adresă administrativă + TVA. Pentru aflarea prețului unitar s-a folosit în toate cazurile datele oficiale ale Recensământului Populației și a Locuințelor din 2011 privind numărul de clădiri din UAT.

    Prețul mediu de vânzare al Micro Mapper este de 17 lei/adresă + TVA (fără plăcuțe de adrese), adică cu 37% mai redus decât media contractelor încheiate în perioada 2018-2019.

    Pe de altă parte, avem prețul cel mai mic între top 7 firme cu cele mai multe contracte încheiate pentru realizarea RENNS, care au în total 70% din total contracte atribuite în perioada 2018-2019.

    Acest lucru este posibil, pentru că avem experiență națională în colectarea adreselor poștale de peste 18 ani, iar firma noastră a furnizat date geospațiale la cele mai mari companii de navigație GPS din lume, inclusiv companiilor naționale de telecomunicații. Tehnologiile noastre sunt optimizate pentru fiecare etapă a realizării RENNS.


    Analizând datele disponibile în perioada 2018-2019 publicate prin site-ul SICAP: http://sicap-prod.e-licitatie.ro, reiese că s-au încheiat la nivel național pentru implementarea RENNS 98 de contracte, din care firma noastră a încheiat 24 de contracte (24% din total).

    Pentru că am constatat, că multe primării nu sunt pregătite pentru a gestiona eficient problema adreselor poștale am decis să oferim în afara realizării RENNS și alte servicii, incluse în prețul contractului, astfel:

    • livrarea de plăcuțe cu numere poștale pentru toate casele din UAT;
    • livrarea date GIS+software GIS+instrucțiuni de utilizare pentru Primărie;
    • realizarea de fotografii stradale pentru inspecția infrastructurii urbane și urbanism din birou;
    • hărți tipărite murale și de tip atlas pentru intravilanul tuturor localităților din UAT;
    • îndeplinirea obligațiilor SNUAU – serviciul 112: străzi, adrese, puncte de interes;

    Aceste servicii nu sunt oferite împreună și nu sunt incluse în prețul RENNS de nici o altă firmă!


    De obicei firmele se focusează pe una sau doar câteva județe. Prim tehnologia Mobile Mapping (Cartografie Mobilă) asemănător Google Street View noi suntem la fel de eficienți în orice parte a țării. Datele culese astfel sunt ulterior digitizate din birou beneficiind de reducerea timpilor de realizare a serviciilor.

    Primăria va beneficia de aceleași avantaje, primind în final un sistem GIS prin care va putea inspecta de la distanță infrastructura din teren: străzi, clădiri, etc.


    Din cele 24 de contracte 17 au fost încheiate cu comune, 3 cu orașe și 3 cu municipii, acumulând experiența din mai multe situații și cazuri particulare.

    Pentru a fi mai eficienți și de a reduce prețurile și mai mult folosim mai multe posibilități:

    • dacă numerele poștale sunt peste 90% afișate acordăm o reducere de 6 lei/adresă;
    • convertim planuri topografice în format GIS pentru a le putea exporta ulterior în RENNS;
    • căutăm să încheiem contracte cu primării învecinate, astfel, reușind să reducem costurile de deplasare, putem acorda o reducere de preț de încă 5-10%;


    În timpul implementării RENNS în peste 25 de primării am văzut numeroase greșeli și interpretări eronate ale numerotării adreselor poștale. Iar aceste greșeli se corectează greu și cu costuri mari. Din acest motiv oferim consultanță pentru implementarea corectă a RENNS.

    Aproape toate primăriile, care au lucrat în RENNS, au întâmpinat dificultăți în introducerea datelor în platforma RENNS: sistemul se încarcă greoi, operațiile țin mult timp și de multe ori platforma este suprasolicitată, se blochează sau este neoperațională. Din acest motiv noi lucrăm cu alte softuri GIS, pregătind baza de date completă (cu toate elementele RENNS). Aceasta bază de date o încărcăm direct în platforma ANCPI, evitând încărcarea manuală a străzilor și ale adreselor administrative. Cu această procedură de lucru se reduce semnificativ timpul de lucru.


    Contactează-ne acum, pentru consultanță gratuită şi ofertă de preţ!

    REFERINȚE

    CE SPUN CLIENȚII NOȘTRII:

    „În această colaborare nu am întâmpinat refuzuri, deficiențe, a fost o colaborare benefică.”
    – Bucur Lucia Adriana, Consilier superior – Direcția de Urbanism și Amenajarea Teritoriului –

    Municipiul Toplița, Județul Harghita



    „Competență, Seriozitate, Operativitate.”
    – Lipovanu Dorin – Consilier dezvoltare –

    Comuna Moșna, Județul Iași



    „Recomandăm Micro Mapper SRL pentru profesionalismul de care dau dovadă și atenția pe care o acordă în rezolvarea problemelor apărute pe perioada de derulare a contractului.”
    – Gangoș Corina Nicoleta – Administrator public –

    Comuna Sânnicolau Român, Județul Bihor



    „Recomandăm echipa Micro Mapper pentru implementarea RENNS pentru calitatea serviciilor oferite de aceasta, bazate pe profesionalism și promptitudine, dar și pentru flexibilitatea modului de lucru.”
    – Ing. Teodorescu Dragoș – Șef Serviciu Urbanism –

    Municipiul Râmnicu Sărat, Județul Buzău



    Clienţi administrații publice




    Ia legătura cu noi, prezintă-ne nevoile tale şi vom găsi soluţia ideală

    Vreau să găsesc soluția potrivită pentru mine