MicroMapper – un brand modern şi dinamic

MicroMapper, companie activă pe piaţa de cartografie, baze de date şi soluţii GIS, a adoptat o nouă identitate de brand, modernă şi actuală. Micro Mapper se poziţionează drept partenerul puternic şi de încredere care oferă hărţi digitale şi soluţii GIS complexe, adaptate la cerinţele unei pieţe moderne, în continuă schimbare.

În dezvoltarea noii identităţii, s-a pornit de la un nucleu de trăsături definitorii pentru personalitatea brandului Micro Mapper, cum ar fi corectitudine, precizie, amploare, dinamism, deschidere, flexibilitate. De asemenea, s-a ţinut cont de orientarea spre client a companiei, de preocuparea constantă de a crea noi produse şi soluţii, de a inova şi a fi mereu în actualitate.

În urma designului, anumite elemente grafice ale logo-ului anterior au fost păstrate, iar altele au trecut printr-o transformare radicală. Culorile dominante, albastru şi verde, se regăsesc şi în logo-ul nou, ele fiind culorile naturale ale globului terestru văzut din spaţiu, sau ale pământului, marilor şi oceanelor reprezentate pe hărţile fizice ale lumii.

micro

Elementul grafic „busolă” a fost menţinut ca element definitoriu care concentrează esenţa brandului, puterea de orientare şi decizie pe care o conferă cunoaşterea geospaţială. Noua „busolă” are un plus estetic care o face mult mai atractivă şi mai vizibilă. Prin forma aleasă, reprezentată ca o stea cu ace inegale, se crează o impresie de spaţialitate, amplitudine, dezvoltare simultană pe mai multe direcţii. Poziţionarea ei la începutul logo-ului conferă un echilibru dinamic ansamblului, evidenţiază de la bun început legătura cu hărţile, iar aplecarea accentuat spre dreapta crează senzaţia de mers înainte, voinţă de a avansa.

Pentru numele brandului s-a ales un font elegant, bold şi italic, condensat, scris cu majuscule, care să exprime în acelaşi timp forţă şi acţiune, determinare şi orientare spre viitor. Logo-ul este completat de adăugarea sloganului „Power of maps”, care concentrează mesajul identitar şi aduce un plus de forţă unui logo bine construit, puternic şi dinamic.

Noua identitate a brandului a fost implementată în website-ul www.micromapper.ro şi în materialele de comunicare. Cu acest prilej, site-ul de prezentare a companiei a trecut printr-un refresh la nivel de design, structură şi conţinut. Aspectul vizual este acum mai elegant şi echilibrat, meniurile sunt mai clar sructurate şi mai uşor de parcurs, cu informaţie bogată şi relevantă atât pentru clienţi şi comunitatea celor pasionaţi de cartografie şi GIS (Sisteme Informatice Geografice), cât şi pentru cei mai puţin cunoscători ai acestor domenii.

„Prin utilizarea creativă a datelor spaţiale, clienţii noştri obţin capacitatea de a analiza şi înţelege realitatea în mişcare, se pot orienta şi adapta schimbărilor cu rapiditate, pot fructifica oportunităţile care apar, luând cele mai bune decizii. Ne-am dorit ca acest aspect să se regăsească în identitatea brandului nostru şi cred că s-a reuşit acest lucru.”, dl. Kuszalik Jozsef, director general al MicroMapper.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *