Soluţia Aria de deservire (Catchement area) stabileşte care este zona geografică de influenţă: zona din care se atrage cea mai mare parte din potenţialii consumatori pentru un anumit supermarket, clienţii pentru un business, vizitatorii pentru un oraş, elevii pentru o şcoală, etc. Zonele de atragere / ariile de deservire sunt delimitate de granițele formale publice locale sau de alte limite … Read More
Ce este soluţia Site Selection?
Soluţia Site Selection se adresează companiilor comerciale – în special retailerilor – şi are ca scop găsirea celei mai bune locaţii posibile într-un areal geografic prestabilit, pentru ampalsarea unui nou punct de lucru sau deschiderea unui nou magazin. Folosind datele noastre și eventual completând cu datele furnizate de retailer despre companie şi concurenţii ei, cu date despre populaţie, clădiri, POI, … Read More
Ce este soluţia Network Expansion
Soluţia Network Expansion este destinată companiilor comerciale – retaileri, bănci, imobiliare, telefonie mobilă, etc – care vor să analizeze profitabilitatea unor locaţii, atunci când doresc să îşi extindă reţeaua de unităţi. Studiile de expaniune oferă răspunsuri valoroase la întrebări precum care este densitatea populaţiei pe o rază de 500 de metri în jurul magazinului propriu, care e tipologia socio-demografică corelată … Read More
Hărți digitale pentru instituţii publice
De-a lungul anilor am acumulat o bogată experienţă în realizarea de hărţi detaliate şi interesante pentru diverse instituţii publice, de la hărţi cu zone turistice, la hărţi de perete sau hărţi ale oraşelor şi judeţelor cerute de consiliile locale sau judeţene. Deţinem una din cele mai elaborate versiuni pentru Harta României online, cu o reţea de peste 217.692 km de … Read More
MicroMapper – un brand modern şi dinamic
MicroMapper, companie activă pe piaţa de cartografie, baze de date şi soluţii GIS, a adoptat o nouă identitate de brand, modernă şi actuală. Micro Mapper se poziţionează drept partenerul puternic şi de încredere care oferă hărţi digitale şi soluţii GIS complexe, adaptate la cerinţele unei pieţe moderne, în continuă schimbare. În dezvoltarea noii identităţii, s-a pornit de la un nucleu … Read More
Ce este geocodarea și geocodare inversă?
Soluţia de geocodare oferă companiilor posibilitatea de a transpune datele proprii în context geografic. Prin geocodare, poziţia unui obiect definit indirect, fie prin adresă poştală, fie prin denumirea unităţii administrative sau a unei denumiri cunoscute, este transformată în coordonate geografice şi astfel se poate localiza pe o hartă. Prin geocodare localizăm automat poziţia geografică a unui număr nelimitat de adrese, … Read More
Ce este Geomarketing?
Companiile, agențiile/instituţiile guvernamentale, organizaţiile, cluburile se află de multe ori în situaţia de a lua decizii privind locaţia. Geomarketingul este procesul prin care se realizează integrarea datelor de marketing ale organizaţiei cu date de interes general şi date geografice în scopul de a obţine analize şi imagini complexe care vor ajuta la facilitarea procesului de luare a deciziilor. În urma … Read More
Hărți de navigație pentru soluţii mobile
Harta de navigaţie este un instrument din ce în ce mai prezent în viaţa omului modern, citadin. Ne dorim să fim mereu în actualitate, de aceea lucrăm la transpunerea hărţilor noastre în sisteme de navigaţie. Unul dintre obiectivele noastre este acela ca hărţile create de noi să se regăsească în smartphone-ul sau GPS-ul cât mai multor oameni, ajutându-i la orientarea … Read More
Hărți turistice pentru ONG-uri / Asociaţii non-profit
Hărţile turistice sunt folosite în drumeţiile montane sau excursiile prin ţară. Hărţile turistice montane, harta României sau hărţile turistice ale oraşelor şi judeţelor în format tipărit ajung la publicul larg prin vânzare directă în magazine specializate sau sunt oferite gratuit de către diverse asociaţii sau organizaţii montane, asociaţii şi cluburi sportive, instituţii publice sau firme private din domeniul turismului. Avem … Read More
Analize business pentru companii comerciale
Peste 80% din datele existente se pot localiza în spaţiu. Folosind puterea locaţiei, datele astfel localizate oferă o soluţie de analiză revoluţionară, folosită pe scară tot mai largă de către companii din întreaga lume. Utilizând experienţa acumulată în timp, precum şi expertiza specialiştilor noştri în GIS, la care se adaugă bazele de date geografice extinse de care dispunem, efectuăm analize … Read More